NO NOS MERECEMOS UN PRESIDENTE QUE MIENTA

Cuando ETA mató a dos personas hace poco más de un año, Zapatero dijo que se había acabado el diálogo con ETA.

 Ahora dice que el diálogo con ETA siguió. Con muertos encima de la mesa. Y lo más grave es que a espaldas de todo el mundo y mintiendo.

 Parafraseando a Rubalcaba:

 NO NOS MERECEMOS UN GOBIERNO QUE MIENTA

[@more@]



Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 comentaris a l'entrada: NO NOS MERECEMOS UN PRESIDENTE QUE MIENTA

  1. Sabía que alguien saldría con eso.

    Para empezar. Aquí Zapatero ha reconocido una mentira. Lo cual a veces honra, pero debido a la gravedad, lo que honraría es que se fuera.

    Y segunda, mintió el gobierno? Dijo que estaban siguiendo dos lineas, una investigación llevada a cabo por los cuerpos y fuerzas de seguridad del Estado. Una tarea informada por el gobierno continuamente.

  2. Al judici no van assistir diputats del PP.

    Per parlar de l’11 M hi ha altres posts, però pel que veig ETA i les mentires de Zapatero s’han de tapar amb excuses i dient que va ser el PP qui va mentir l’11 M.

    Repeteixo, Acebes, com a ministre de l’Interior, donava les informacions de les investigacions seguides pels cossos i forces de seguretat; investigacions fetes amb la màxima rapidesa i fluidesa possibles, que van conduir a les primeres detencions al cap de poques hores (i crec recordar que es va informar d’aquestes detencions). Així que en cap moment es va mentir.

    Qui si ha mentit i ho ha reconegut és Zapatero. Va dir en el seu moment que la negociació s’havia acabat, i ara ens diu que va seguir.

Els comentaris estan tancats.